Смарагдовий Черемош

Несподівано для усіх та для себе цей пост не про владу чи опозицію. Набридла політика, спілкування з неадекватами, хочеться згадувати і думати про щось приємне, про відпочинок. А що може бути краще гір і чистого, майже смарагдового кольору Черемошу. Оскільки я активно нещодавно рекламував катамаранінг (рафтінг), то думаю буде правильно якщо покажу декілька фотографій з цього сплаву.
Незважаючи на те, що під час набору людей в мене було до 14 бажаючих, поїхали лише 6. Відмови в останній момент мене вже не дивують, все ж таки не один раз організовував катамаранінг, але укотре мене навчило тому, що треба брати завдаток, інакше все потім доводиться компенсувати з власної кишені. А я все ж таки досі наївно вірю в людей і їхнє слово)))  Ну та фінансові питання відходять на другий план коли бачиш Черемош!
О 7 виїхали з Чернівців, докупили у Вижниці смачної домашньої тушонки і о 10 вже були в Устеріках Верховинського району, де зливаються Чорний та Білий Черемоші.
Чорний Черемош, зправа Білий. Місце старту

Катамарани підкачані, усі готові

Води було небагато, але веселі місця все ж були

Окрім власне Черемошу, вздовж маршруту завжди супроводжують приємні оку краєвиди

Близько 14-15 ми були у Розтоках. Де швиденько збігали подивитись на Буковинські водоспади, на жаль і там з водою було туго. Ну, а ввечері гарний ритуал посвяти у чайники, вечеря, пісні під гітару у вогня і просто гарний відпочинок.

Наступного дня на маршруті купались і стрибали у воду. Вода прохолодна звичайно, 11 травня, але у спеку те що потрібно)

Відпрацьовували тактику дій у екстремальних ситуаціях, у разі кіляння (перевертання) катамарану

Проходження одного із найкращих порогів неподалік пам«ятника Шевченко

Фінішували у Вижниці. Зібрали речі і наш автобус доставив нас у Чернівці

Я вже 4 рази сплавлявся, але враження незабутні кожного разу. Не в якості реклами, але якщо у когось буде бажання, звертайтесь, допоможу організувати, розповім що як і до чого, чи дам координати організатора. Я ж знову збираюся у липні, якщо будуть вільні місця обов'язково повідомлю.

4 коментарі

Сергій Батаєв
Буду радий підтримати компанію по сплаву, маю досвід — два рази вже приймав участь, але в човні на 7 людей.

Як будеш знати більш детально про наступний сплав дай знати, з радістю постараюсь підтримати.
Олексій Пономаренко
Ну загалом я вже знаю наступну дату, це 6-7 липня, але кількість вільних місьць ще невідома. Але якщо назбираєте 5-8 однодумців, то в любий час можна.
Човен на 7 людей то рафт, він значно поступається по відчуттям катамарану.
Петро Кобевко
Олексію, ти говориш, що не всі, хто зголосився, взяли участь у сплаві. Чому ти мені так категорично відмовив?
Олексій Пономаренко
На той момент в мене було 14 чоловік, при необхідній кількості 9 (максимум 12, хоча на таку кількість я не дуже хотів організовувати). Відповідно і написав, що місць немає. Потім скоротилось до 9, якраз та кількість яку я хотів брати, троє відмовились увечері перед виїздом, я вже відповідно нікому не дзвонив. Так, що ніякої категоричності у відмові немає) Знав би де впаду, соломи б там підстелив)
Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.