Буковинський Хюндай (фоторозповідь про похід на гору Близниця та озеро Івор)

Поки чудова погода сидіти у Чернівцях на вихідні сенсу звичайно немає. Тож я вкотре вирішив присвятити їх горам. Тим більше, що окрім власне гори Близниці, на яку збирались, ми мали відвідати гірське озеро Івор. Цього разу похід планувався також дитячий. З нами була вже досвідчена похідниця Катруся, який рік і два місяці, і 10-місячний дебютант Вовчик.
У п’ятницю повернувся через роботу дуже пізно. Поспати вдалось лише пів години, потім збір рюкзаку і таксі на вокзал. Потяг Чернівці-Коломия відправлявся о 4:48, але спочатку побачивши сам потяг подумав, що помилились.

Замість дизелю був новий сучасний потяг. Вагон з середини ще більше вразив. Електронне табло, штори на вікнах, все новеньке. І хоча сидіння незручні, все ж око радує.

Одразу виникла асоціація, що це наш буковинський Хюндай… і дарма. Вже в Лужанах, у кращих традиціях хюндаїзму, світло вимкнули і потяг став. Машиністи не могли його зрушити з місця більше години. Система електронна, тому вони декілька разів перезавантажували її.
Із півгодинним запізненням ми все ж потрапили у Коломию де пересіли на звичайний, звиклий для нашого ока дизель.

Десь о 12-ій ми вийшли на станції Свидовець. Дійшли ми до магазину, взяли по пляшці пива і вирішили, що 12 кілометрів по не самому видовищному підйому на гірсько-лижний курорт Драгобрат для нас не цікаві. В цілях економії часу ми уподобились «матрацникам» і взяли машину.

«Буханка-УАЗ», по 50 гривень з людини, живо закинула нас на верх.
Після сніданку взялися за підкорення гір. На озеро Івор, де ми мали ночувати, вела пряма дорога, але оскільки час ми зекономили ми вирішили підкорити гору Жандарм (1763 м), а потім в обхід з іншого боку спуститись до озера. І це було вірне рішення. Краєвиди просто неймовірні.
Вид на Близницю

Юні похідники бачили далеко не все, оскільки на Жандармі мило спали у рюкзаках-переносках.

Після Жандарму ми дійшли майже до вершини Близниці і розпочали різкий спуск до озера

По дорозі вниз зустріли отару овець. Передзвін їх дзвоників просто неймовірний і створює неповторну атмосферу Карпат.

Спустились до озера якраз у той момент коли сонце вже ховалось за Жандарм

Але я, вже за традицією, мав обов’язково погрузити своє тіло у водойму

Увечері був смачний супчик, який був дуже доречним враховуючи те, що температура повітря опустилася нижче 10 градусів. Але ми звичайно були готові до того.
Вже зранку після сніданку ми відправились покоряти Близницю (1881 м). На сніданок була гречка з тушонкою і салат, а наша молодьож насолоджувалась молочною кашкою і якоюсь гидотою з баночки

Як на підйомі на гору, так і на самій Близниці тільки й встигай, що щолкати зеркалкою та насолоджуватись красою.

А звідти розпочався 12-кілометровий спуск у село Кваси, де ми мали сісти на дизель.

Вид на село, здається ніби близько…

Йти було важко, через все ту ж стару травму коліна, яка знову вирішила мені трохи зіпсувати враження, але не вийшло. У важкі моменти мій рюкзак поривалась нести навіть Катруся.

Вікна у потязі були відкриті, і це дало змогу зробити ще кілька гарних світлин

До речі, потяг теж ламався, але на відмінну від сучасного нашпигованого електронікою, цей ремонтується за допомогою машиніста і одного величезного ключа…
Хотів би зазначити, що фото не відображають і десятої частини тієї краси яку уловлює око.

Я розумію, що чим далі, тим більше я хворію горами. Шкода лише, що хвороба не спіткала мене раніше. Тепер стільки треба надолужити…

12 коментарів

Володимир Антонюк
душевно. Катруся — просто чудо ;)
Олексій Пономаренко
Та цього разу планував написати більш душевно, але неправильно зробив, вибрав фотки, а під них текст писав, а треба було навпаки)
До речі, а це й раніше було коли натискаєш на фото вона відкривається у нормальному розмірі?) А то на маленьких фото важко щось розгледіти, а так супер!
Володимир Антонюк
нормально і цікаво зробив — міг би і більше фоток вставити для тих, хто лінується потрапити на потяг о 4.48.
Але Карпати — то феєрія почуттів і вражень ;)
Олексій Пономаренко
Ну я не хотів щоб було аж задуже багато фоток)Тим більше, що більшість їх може бачити в мене у ВК. Я звідти їх власне і беру, щоб не завантажувати по кілька разів.
Ніяк не виходить підти на тиждень хоча б… все по 2-3 дні бігаю, хочеться спокійно насолоджуватись природою.
Володимир Антонюк
не повіриш, але ВК якось буз мене існує. Як і я без нього… Я там нічого не розумію ;)
Олексій Пономаренко
Ну чому не повірю))) Вірю, мене наприклад ФБ просто дико убиває своїми зависаннями, різними мовами, бьоздей запрошеннями якимось і т.д… Тому там фотки і не публікую.
Святослав Вишинський
Просто цього разу Ви не заливали фотографії на сервер «ВКурсі» (в нас вони автоматично зменшуються до 560 px по ширині), а додавали у відповідному вікні посилання на зображення «ВКонтакте». З деякої точки зору це не дуже добре — особливо якщо оригінали розміщені на сторінках, до яких Ви не маєте доступу, бо в разі їх видалення вони зникнуть і тут. Тому найкраще в таких випадках все-таки заливати фотографії окремо. Мабуть, пізніше ми збільшимо стандарт — десь до 720 px по ширині, цього буде достатньо для якісного відображення всіх деталей.
Олексій Пономаренко
Я і раніше брав з ВК. Мені лінь по три рази їх заливати якщо чесно)
Алька Ситар
мені цікаво, якого віку дітвора і як перенесла похід? бо хочеться свого привчати до збагаченого киснем повітря і величної краси, але думалось робити це значно пізніше, а тут знайшла ці фото і спецрюкзаки для малечі. Батьки — справжні МОЛОДЦІ!!!
Ігор Гамаль
… йдеться в публікації…
Олексій Пономаренко
Подивись попердню розповідь, там з нами була дитина 6 місяців. Усі походи діти нормально перенесли. Рюкзак-переноска вартує близько 2,5 тисяч гривень. Звичайно потрібно все врахувати і добре підготуватись. Я сам дітей не маю, але вже бачив як друзі готувались. Це й молоко охолджене у термосі хто на молочних кашах, 6-місячна дитина була на суміші тож у термосі постійно була гаряча вода для її приготування. Має обов«язково бути газовий пальник, щоб в любий момент можна було розкластись і приготувати дітям їжу чи щось там розігріти. Запас памперсів і прочих розходних матеріалів. Нормальна аптечка, одяг враховуючи низьку температуру в горах вночі і т.д.
Звичайно не варто йти у важкодоступні місця, і не йти на більш ніж 2-3 дні.
Ну це так, навскидку.
Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.